Mini haul zakupowy z Rossmanna

Mini haul zakupowy z Rossmanna

Dzisiaj zapraszam na wpis, w którym przedstawię co udało mi się upolować podczas ostatniej wizyty w Rossmannie. Rzeczy nie ma dużo, ale nie jestem zwolennikiem robienia zakupów na zapas. Zajrzyjmy do mojego rossmannowego koszyka! :)



  • Maybelline, Color Sensational 26 zł - nawilżająca szminka do ust
Firma Maybelline w serii pomadek Color Sensational wprowadziła nawilżającą formułę, zawierającą m.in. witaminę E (właściwości przeciwutleniające - chroni usta) oraz miód (wygładza, niweluje uczucie ściągnięcia). Szminka oprócz intensywnego koloru ma zapełnić naszym ustom odpowiednią pielęgnację i nawilżenie.  


Wybierać możemy spośród czterech gam kolorystycznych (fiolety, róże, czerwienie, brązy) - łącznie 24 odcienie. Moją uwagę przykuł odcień 902 FUCHSIA FLASH - piękny neon w sam raz na lato! :)

  • Bielenda 18 zł- samoopalająca drogocenna mgiełka arganowa
Mgiełka opalająca z Bielendy ma zapewnić efekt trwałej oraz naturalnej opalenizny, bez smug i przebarwień. Pierwsze efekty widoczne są już po godzinie od aplikacji. Szybko się wchłania, a formuła w sprayu dodatkowo ułatwia jego rozprowadzanie. Osobiście ten produkt mi się sprawdza, stosowałam ją już kilka razy w sezonie letnim i za każdym razem byłam zadowolona z uzyskanej opalenizny. Wiem, że wzbudza dużo kontrowersji i wielu osobom mgiełka nie przypada do gustu. Dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze opinie. :)

  • Lirene, Hyaluro Pure Technology 11,99 zł - nawilżający tonik z kwasem hialuronowym
Toniki Lirene są moimi ulubieńcami i sięgam po nie z przyjemnością od lat. :) Tym razem wybór padł na wersję z kwasem hialuronowym, który nawilża naszą skórę i zapobiega utracie wody. Duży plus za brak alkoholu w składzie! :) W formule produktu znajdziemy również aloes, który regeneruje skórę i łagodzi podrażnienia, a także ekstrakt z ogórka o właściwościach oczyszczających pory. Moim zdaniem to bardzo dobry kosmetyk w przystępnej cenie. Świetnie przygotowuje cerę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych - oczyszcza i odświeża. 

  • Batiste, Dry Shampoo Original 16,00 zł - suchy sampon do włosów
Przetestowałam już naprawdę liczne zastępy suchych szamponów różnych marek i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że żaden nie dorównuje temu z Batiste! :) Produkt bardzo dobrze absorbuje serum z włosów przedłużając ich świeżość. Dodatkowym plusem jest to, że unosi włosy od nasady dodając objętości. Bardzo lubię wszystkie wersje zapachowe i na tą chwilę jest to mój zdecydowany MUST HAVE na łazienkowej półce! :)

  • Elite Models 6,99 zł - pędzel do powiek
W myśl zasady, że pędzli nigdy za wiele 😀skusiłam się na takie o to maleństwo do prostego nakładania cieni. Pędzelek wykonany jest z bardzo miękkiego włosia, dlatego powinien dobrze się sprawować przy precyzyjnej aplikacji produktów do makijażu oczu. Nigdy nie miałam żadnego pędzla z Elite Models, także zobaczymy jak się sprawdzi. :)


Dajcie znać co myślicie o kupionych przeze mnie produktach i jakie są Wasze ulubione kosmetyki z drogerii Rossmann. 

Ściskam!:)
Inga










Komentarze

LUDZIE CZYTAJĄ