Granatowe smokey eye

Granatowe smokey eye

Dzisiaj zapraszam Was na makijaż zdecydowanie wieczorowy - smokey eye! :) Podstawową zasadą przy wykonywaniu tego typu makijażu jest zastosowanie ciemnego cienia. Rozcieramy go wokół powiek tak, aby jego intensywność stopniowo malała. W klasycznej wersji smokey zazwyczaj stosuje się kolor czarny bądź ciemny brąz. Celem ożywienia makijażu zdecydowałam się dodać granat, który pięknie współgra z ciemnymi kolorami.



1. W pierwszym kroku przygotowałam twarz do makijażu: nałożyłam bazę wygładzającą, następnie podkład i korektor pod oczy. Korektor zaaplikowałam także na powieki - będzie moją bazą pod cienie. Obszar pod oczami i powieki utrwaliłam pudrem ryżowym, a całą twarz pudrem transparentnym. Podkreśliłam policzki różem oraz zaaplikowałam rozświetlacz na szczyty kości policzkowych, czubek nosa i łuk kupidyna

2. Podkreśliłam kształt brwi kredką i  utrwaliłam żelem do brwi.

3. W tym kroku przeszłam do definiowania kształtu oka. Ciemnym brązowym cieniem zaznaczyłam załamanie powieki. Polecam do tego używać precyzyjnego pędzelka, który pozwoli na wtłoczenie cienia w wybrane miejsce. Beżowym odcieniem roztarłam granicę ciemnego cienia.

4. Ciemnym granatowym cieniem pokryłam całą powierzchnię powieki ruchomej. Cień stosowałam na mokro celem podbicia pigmentacji. W zewnętrznym kąciku zaaplikowałam cień w taki sposób, aby był przedłużeniem linii dolnej powieki.

5. Ciemnym brązem ponownie zaznaczyłam załamanie powieki. Starałam się jak najbardziej przyciemnić miejsce łączenia się dwóch kolorów. Następnie puchatym pędzelkiem roztarłam brązowy cień ku górze stopniując jego intensywność. 

6. Eyeliner w żelu zastosowałam do podkreślenia dolnej linii wodnej. Roztarłam produkt wzdłuż dolnej powieki zanim zdążył zaschnąć. Na koniec wytuszowałam dokładnie rzęsy i nałożyłam delikatną pomadkę w odcieniu nude. 



Użyte produkty:

- Makeup Revolution, Redemption Palette Iconic 2 - paleta cieni ok. 20.00 zł
- MUA, Blusher - róż do policzków, odcień Marshmallow 5.99 zł
- Catrice, 24h made to stay make up - podkład, odcień 005 Ivory Beige 29.00 zł
- Catrice, Liquid Camouflage - korektor, odcień 010 Porcelain 15.90 zł
- Eveline, ReveLASHES - tusz do rzęs 20.99 zł
- Rimmel, Stay Matte - puder 20.00 zł
- Lovely, White Chocolate - puder ryżowy 24.00 zł
- Maybelline NY, Eyestudio Lasting Drama - eyeliner w żelu, odcień 01 Black 27.00 zł
- NYX, NMS03 In The Buff - cień do powiek 17.99 zł
- Lovely, Gold Highlighter - rozświetlacz 9.00 zł
- MUA - pomadka do ust, odcień 14 Bare 6.90 zł
- Wibo, Primer Base - baza pod makijaż 12.00 zł
- Oriflame, The One Cream Illuminator - rozświetlacz w płynie 36.90 zł
- Essence, Make Me Brow - żel do brwi 10.00 zł
- Miss Sporty, Eye Brow Pencil - kredka do brwi 8.99 zł


Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o makijażu i czy stosujecie metodę smokey eye. :)

Pozdrawiam,
Inga








Komentarze

LUDZIE CZYTAJĄ